Thursday, April 27, 2023

HARI RAYA DENGAN SHAKLEE

 


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN

Cepatnya masa berlalu kan, tup tup kita dah raya pun maka bulan yang mulia iaitu bulan Ramadhan telah pun pergi meninggalkan kita, semoga panjang umur murah rezeki kita di pertemukan lagi di bulan Ramadhan akan datang aminnnn. 

Okay raya-raya jugak tau jangan lupa Supplement kegemerana kita SHAKLEE! Entry ina kali ni adalah hari raya dengan shaklee

Sesibuk mana pun kita pasti vitamin shaklee tak lupa okay, bukan apa u alls tau kan dengan cuaca kita di malaysia yang semakin hari semakin panas ni kena dengan ina yang tak suka duduk rumah asyik nak bertamu ke rumah rumah saudara mara,maklumla raya kan setahun sekali dan juga juadah yang di hidangkan untuk kita sepanjang raya ni, pasti menggoda selera makan kita hihihhihi.

Tapi no worries dengan adanya vitamin shaklee ina makan juadah raya tanpa rasa bersalah okay! Ina dengan Shaklee berpisah tiada. 

vitamin wajib sentiasa ina jaga sepanjang Raya ni

1. Vitamin C

menguatkan sistem imunisasi tubuh badan kita, hal maklumla ramai jumpa orang kan.

2. Bcomplex

Mengantikkan gula dalam darah menjadi tenaga, beraya jalan-jalan dari rumah ke rumah memelurkan tenaga juga tau, kena lagi hidangan minuman semua manis-manis.

                             

3. Lecithin 

Memecahkan lemak tau la kan makanan semua penuh dengan lemak-lemak time raya n.

4. Alfalfa

Detoks darah dan mengurangkan alahan dan gatal-gatal.

5. Herblax 

Banyak makan boleh menyebabkan sembelit tau, so ini jalan penyelesaiannya herblax ni memang power tau ina suka, tak perlu risau makan banyak pasti esoknya buang habis!

Best kan vitamin shaklee, tak rugi pun amalkan vitamin shaklee ni sebab memberikan effect yang baik untuk tubuh badan kita sangat berbaloi harga untuk vitamin shaklee ni setiap sebotal yang ina makan tu tak sampai pun RM 100 tau boleh tahan sampai 3 bulan ikut pengunaan.

So korang yang baru tercari-cari vitamin apa yang sesuai untuk korang time beraya ni pilih la vitamin shaklee di jamin 100% selamat dan semula jadi.


Nak cari Shaklee boleh roger ina okay tekan jak link dekat bawah ni :

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1257259

paling senang taip  jer Ina Arana dekat mana-mana platform sosial media pasti keluar muka ina tu hihihihi.


 

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023




No comments:

Post a Comment

HARI RAYA DENGAN SHAKLEE

  SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN Cepatnya masa berlalu kan, tup tup kita dah raya pun maka bulan yang mulia iaitu bulan Ramadhan tel...