Monday, April 10, 2023

BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA


Assalamualaikum hi guys, hari ni entry ina mengenai “Bisnes Online” dah 2023 ni korang mesti tau apa tu bisnes online kan hihihi. 

Nowdays, rata-rata orang pasti ada buat side income kan betul tak ? Tak kira la orang tu ada kerja tetap mesti juga mahu ada side income, tambah-tambah sekarang ni semuanya di hujung jari saja orang buat side income takda lagi nak kata buat bisnes wajib ada kedai, no no no!
Sekarang lagi trending buat BISNES ONLINE.

Artis-artis yang famous pun berlumba-lumba buat brand sendiri dan buat bisnes online betul tak? See artis kot dah ada income letop-letops pun still nak ada side income, apatah lagi kita yang kerja tetap tapi income ciput!!! Takkan la tak nak ubah nasib ? Tak nak ada income lebih ??? Nak beli handbeg branded pun kena fikir 99x hihihi.

Banyak-banyak bisnes online yang di tawarkan dan di war-warkan sekarang ni di tambah-tambah lagi dengan founder dia adalah artis yang terkenal pada abad ini, tetapi ina tetap setia dan stick dengan BISNES SHAKLEE! 



WHY SHAKLEE ? 
Sebab SHAKLEE mempunyai 9 keistimewaan yang tak dapat di nafikan lagi!

1. Fleksibel mudah boleh berbisnes dimana-mana sahaja.

2. Modal minimum untuk memulakan bisnes.

3. Pengiktirafan dari Brand Laureate sebagai MLM terbaik untuk penjenamaan korporat.

4. Bisnes boleh di wariskan kepada anak-anak.

5. Produk berkualiti, selamat, semulajadi, efektif dan terbukti berkesan. 

6. Pembayaran bonus ke akaun kita setiap pertengahan bulan tanpa gagal.

7. Landmark study yang buktikan pengguna shaklee punyai tahap kesihatn lebih baik.

8. MLM patuhi syariah bonus berasaskan jualan product.

9. Bimbingan kelas online/offline dari tunjuk ajar SIFU OTAI. 



Best tak shaklee ? Bestkan rugi korang kalau tak join shaklee dari sekarang! 
Tu baru keistimewaan dia, ni dekat bawah ina belanja dashboard Bonus gemuk plaknya.


Suri rumah pun boleh dapat 3k +++ tau, kalah gaji basic ni yang di tawarkan kerajaan starting from 1.5k tu pun kena turun punch card lagi wajib 8hours, kadang kena ot lagi, betul tak ? Hihihihi

Bukan setakat bonus sahaja shaklee boleh bagi, shaklee menaja percutian ke luar negara secara PERCUMA tau untuk tahun ni SHAKLEE akan bawa ke sini, tengok gambar dekat bawa tu,


Dalam shaklee ni dapat bonus gemuk dapat trip free tapi bukan buta-buta ya kita kena usaha juga, apapun bisnes yang kita ceburi pasti memerlukan usaha dan ilmu. Ina suka dalam shaklee bukan setakat bonus gemuk tau tapi banyak benda yang ina boleh belajar dalam shaklee ni. 

So korang kalau nak join bisnes shaklee ni, join la sekarang sebab bulan ni shaklee ada buat promosi tau harga RAHMAH lagi. Dengan setiap pembelian SET RAHMAH A atau SET RAHMAH B korang akan automatically jadi membership shaklee tau! 





Rugi tau korang tak manfaatkan promosi shaklee bulan ni di datangkan dengan Harga Rahmah ni. Jangan banyak fikir lagi!!! 

Jom daftar sekarang !!! Cari ina dekat sini. 

FB Ina Arana
IG Ina Arana

#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023










No comments:

Post a Comment

HARI RAYA DENGAN SHAKLEE

  SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN Cepatnya masa berlalu kan, tup tup kita dah raya pun maka bulan yang mulia iaitu bulan Ramadhan tel...